Bibliografie
Aarts, H. '. (2009). Gewoontegedrag: de automatische piloot van mens en maat - schappij', . W.L. Tiemeijer, C.A. Thomas en H.M. Prast (red.) De menselijke beslisser: over de psychologie van keuze en gedrag, pp. blz. 65-88 .
ADELAAR, T. (2003). Effects of media formats on emotions and impulse buying intent . Journal of Information Technology, pp. 247-266.
Annemarie van Strien, B. W. (2009, november 27). Bezuinigen door consumenten tijdens de recessie . ESB .
Bree, S. v. (2016, mei 23). Onbewust kiezen . Opgehaald van Brainmatters : https://www.brainmatters.nl/news/onbewust-kiezen/
Fabels, F. (2014). Wat stimuleert consumenten online impulsaankopen te doen . Amsterdam .
GGZ. (2018, Juni 28). Hoe beinvloeden tieners elkaars keuzegedrag . Opgehaald van GGZ nieuws : https://www.ggznieuws.nl/home/hoe-beinvloeden-tieners-elkaars-keuzegedrag/
Goudsblom, J. (sd). Kantekeningen bij het rationele keuzemodel. Rationele en andere keuzes .
Hoffmeister, M. (2016, mei 12). Het verschil tussen ratio en emotie . Opgehaald van Mike Hoffmeister blog: https://mikehoffmeister.nl/blog/het-verschil-tussen-ratio-en-emotie
Linden, A. v. (2014, Mei 20 ). Irrationeel en rationeel gedrag systeem 1/2 . Opgehaald van Conversieoptimalisatiespecialist: https://conversieoptimalisatiespecialist.nl/irrationeel-en-rationeel-gedrag-systeem-1-2/
M., A.-S. B. (2006). De Invloed van de Zelfregulerende Focus. Gent .
MEULENBERG, M. T. (1977). Prijs en consumenten gedrag een explorend onderzoek bij appels . jaarboek van de Nederlandse Vereniging van Marktonderzoekers, pp. 234-247.
Oden, E. (2015, Januari ). Hoe verwachtingen ons leven sturen . Opgehaald van Psychologiemagazine : https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/hoe-verwachtingen-ons-leven-sturen/
Quest . (2018, augustus 22). Waarom kunnen sommige mensen nooit kiezen? Opgehaald van Quest : https://www.quest.nl/artikel/waarom-kunnen-sommige-mensen-nooit-kiezen
Robert, B. C. (2003). Compliance and Conformity . Social influence , 591-621.
Tiemeijer, W. (2011). Hoe mensen keuzes maken . Amsterdam .
Valkeneers, G. (2006). Levensstijl en koopgedrag: Bestaan er verschillen tussen leeftijdsgroepen . Tijdschrift voor Economie en Management, pp. 105-127.
Verhulst, J. (2010). Gezond verstand als therapie . Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
Vermeir, J. P. (2015). De invloed van verschillende soorten reclame boodschappen op het instore koopgedrag van de consument . Gent : Faculteit economy en bedrijfskunde .
Wierenga, B. (1983). Een interdisciplinair model voor het keuzegedrag van consumenten. Chapter in scientific book.
Wierenga, B. (sd). Keuzeprocessen van consumenten .